wtorek, 11 lutego 2014

O tym jak się tu znalazłem i jak będzie wyglądać moja działalność tutaj

Witajcie, pewnie zastanawiacie się co tu robię. Kolejny blog o tej samej tematyce co milion innych. Otóż jestem tu, bo chce wam coś pokazać. Pokazać o co chodzi w rysunku. Nieskromnie muszę przyznać, że mam pojęcie o tym o czym piszę, rysunku. Malunek? Nie znajdziecie go tutaj dużo. 

Może na początek opowiem wam coś o sobie. Jestem uczniem w gimnazjum. Miłośnikiem rysunku, psychologi, a także muzyki. Nie wstydzę się mojego powalonego świata. Można przyznać, że jestem  dziwny. bo to przecież prawda. Posiadam wiele informacji, którymi chcę się z wami podzielić. Mam także swoje zdanie w sprawach odbiegających od sztuki. O tym także będą teksty.

Moje prace są stosunkowo dziwne. Jak pewnie niektórzy z was wiedzą, w rysunku najważniejsza jest kreska. Tylko i wyłącznie kreska. To ona sprawia, że nasz rysunek jest ciekawy. Nauczę was jak z niej korzystać. Na blogu będzie się pojawiać pełno rysunków (i nie tylko), które są wykonane różnymi technikami. Od ołówka, aż pod mam nadzieję, profesjonalną grafikę, a także rysunek architektoniczny, odręczny, piórko, węgiel, może kredki. 

Teksty pojawiać się będą przynajmniej raz w tygodniu. Mam nadzieję, że wytrwam to wszystko, a wy mi w tym chociaż trochę pomożecie. ;) 

4 komentarze: